niedziela, 9 lipca 2017

Agencje

Jutro kolejny mój wyjazd do pracy. Kolejna niewiadoma bo nie wiem co zastanę na miejscu.Nie liczę już na prawdomówność Agencji..zawsze coś zatają, zawsze coś ukryją, coś nie dopowiedzą. I prawie zawsze jest tak ,że gdy do nich dzwonimy aby poinformować, że zastałe miejsce nie odpowiada ofercie złożonej przez Agencję to słyszymy wielkie oh!..niemożliwe, oh! to my będziemy to załatwiać /co często jest pustosłowiem/ albo wręcz Oj!!! da Pani sobie radę. ale zjechać, zrezygnować nie wolno..bo kara, bo umowa. Zdecydowanie w umowach winien się znaleźć punt, że w przypadku gdy oferta nie odpowiada stanu faktycznemu Agencja płaci nam odszkodowanie.

Teraz jadę z agencji SeniorVita. To mój drugi od nich wyjazd i wiem, że ostatni. Nigdy więcej już z usług tej Agencji nie skorzystam. powodów jest wiele ale najgłówniejszy to fakt, że są nieuczciwi odnośnie płacy. Są nieuczciwi wobec Opiekunek bo jak to możliwe, że wysyłając na moje miejsce inną Panią nagle stawka wzrosła o 100 euro? Staż pracy mam bardzo długi, język, mocny kontaktowy więc to na pewno nie jest argument do lawirowania stawkami. Mało tego Agencja reklamując się na grupach oferuje stawkę 1350 e a ja dostałam tylko 1250. Więc albo oferty na Fb są oszukańcze albo płaca jest zależna od widzi mi się.

...i jeszcze słówko o Agencjach.
Zasmuca mnie fakt...że my Polki..tam pracujące często podopiecznego staramy się zrozumieć, 
pomóc...w przeciwieństwie do agencji dla których to głównie biznes.
Przed wyjazdem rozmawiałam z kilkoma agencjami..i usłyszałam takie zdanie:- "dla nas ta osoba to nie pacjent...dla nas to klient...."
i myślę ...że to nie tak winno być....
...a może się mylę ????? 
 

1 komentarz:

  1. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń