poniedziałek, 29 stycznia 2018

Decyzje



kawa czy herbata?....
ileż to razy na to pytanie nie potrafimy odpowiedzieć.
odpowiadamy .." a bo ja wiem"...a "wszystko jedno"....
kilkakrotnie sama się złapałam ,że nie potrafiłam się zdecydować czy kawa..czy herbata ?
proste pytanie..a ja nie potrafię podjąć decyzji.
jak mam podejmować życiowe decyzje skoro nie wiem czy chcę kawę czy herbatę?
zaczęłam się uczyć podejmowania prostych decyzji....zamiast "nie wiem" mówię ....herbata. Chętnie napiję się herbaty. Bo umiejętność podejmowania prostych decyzji otwiera nam furtkę do lepszego, szczęśliwego życia. Bo bez względu na to, gdzie się teraz znajdujecie, jeśli będziecie umieli podjąć decyzję spojrzenia na pozytywne aspekty tego, gdzie jesteście właśnie teraz, przestaniecie przejawiać opór, będący jedyną rzeczą, jaka utrzymuje Was z dala od tego, czego pragniecie.
Więc myśl, podejmuj decyzje i bogać się.

to też uroda życia.... 
/EE/
 


1 komentarz:

  1. No to ze mną chyba jest coś nie tak, bo odkąd sięgam pamięcią wiedziałam czego chcę i to bardzo konkretnie, ale niestety jak to w życiu bywa nie wszystko było dla mnie osiągalne, ze względu na to że też nie zawsze ja mogłam decydować a decyzje innych, nie zawsze były zgodne z moimi. I też na tej podstawie zauważyłam właśnie to, że często ludzie sami nie wiedzą czego tak naprawdę chcą i wtedy podejmują niewłaściwe decyzje, które rykoszetem trafiają też w nas i nasze decyzje. Z powodu czego, bardzo trudno osiągnąć kompromis w tej dziedzinie życia by samodzielnie dosłownie o wszystkim decydować. Jednakże, w większości życiowych spraw mamy prawo osobiście dokonywać właściwych dla siebie decyzji i tego należy się trzymać by zachować własną osobowość, bez względu na to czy się komuś to podoba czy też nie. Z treścią Twoich rozważań co do tej kwestii, bardzo się zgadzam i dobrze jest że o tym wszystkim co dotyczy każdego z nas, tak refleksyjnie piszesz...

    Dziękuje, z mocą serdeczności Ewuniu

    OdpowiedzUsuń